2019-07-18 0
"Въпреки спада на световните автомобилни пазари през първата половина на годината, нашите търговски екипи успяха да увеличат пазарните дялове в няколко страни, особено в Европа и Африка. Стриктното изпълнение на нашите стратегии Core Model и Core Techno е решаващ актив за управление на рентабилните продажби и увеличение на удовлетвореността на клиентите", заяви Карлос Таварес, Председател на Управителния съвет на PSA Group.
PSA Group подготвя и изцяло електрифицирана гама лекотоварни автомобили до 2025 г., стартирайки с Peugeot Partner, вече наличен в електрическа версия. Новото електрифицирано поколение на тези автомобили за Peugeot, Citroën и Opel/Vauxhall ще бъде налично до 2021 г. През април 2018 г. Групата представи кратък преглед на електрифицираните версии на Peugeot Boxer и Citroën Jumper на Автосалона за товарни превозни средства в Бирмингам. Тя обяви и електрифицирана версия за 2020 г. в сегмента на средноразмерните ванове.
14 нови електрифицирани автомобила ще бъдат лансирани само за две години.
В Европа групата достигна пазарен дял от 17,4%, отбелязвайки ръст на всички основни пазари, особено в Италия (+1,1 пункта), Франция (+0,7 пункта), Обединеното кралство (+0,2 пункта), Германия (+0,1 пункта) и Испания (+0,1 пункта).
Това представяне е движено от отличните резултати на Citroën, който постигна 8-годишен рекорд в продажбите с най-силния ръст сред водещите 12 марки. В резултат на това, марката увеличи пазарния си дял с 0,3 пункта в Европа, главно благодарение на успеха на своята SUV гама (C5 Aircross и C3 Aircross).
Пазарният дял на Peugeot е стабилен в Европа. Освен непрекъснатия успех на SUV моделите 3008/5008, Peugeot отбелязва солиден ръст и благодарение на награждаваното семейство 508 с лансирането на новия 508 SW: седанът 508 е номер едно във Франция от лансирането му. Peugeot също така чупи предишния си рекорд в продажбите на лекотоварни автомобили през първите шест месеца на годината.