начало

Някои бележки за поощрителните норми, освобождаващи от наказателна отговорност Някои бележки за поощрителните норми, освобождаващи от наказателна отговорност

Изминаха 2 месеца откакто фотоапарата ми е в сервиза!

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Изминаха 2 месеца откакто фотоапарата ми е в сервиза!

Мнениеот pav_in » 03 Ное 2005, 22:35

Здравейте:)Фотоапарата ми е на сервиз от два месеца.На гаранцията ми пише,че стоката която е дадена за поправка,при каквито и да е условия,трябва да бъде готова до 45 дена,но не се споменава какво трябва да се предприеме след като този срок е изтекъл.Попитах служителите в сервиза,а те ми казват,че нищо не се прави и че скоро фотоапарата ми ще е готов (това го казват от един месец).Какво мога да направя?
pav_in
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 03 Ное 2005, 22:21

Re: Изминаха 2 месеца откакто фотоапарата ми е в сервиза!

Мнениеот Гост » 04 Ное 2005, 14:08

pav_in написа:Здравейте:)Фотоапарата ми е на сервиз от два месеца.На гаранцията ми пише,че стоката която е дадена за поправка,при каквито и да е условия,трябва да бъде готова до 45 дена,но не се споменава какво трябва да се предприеме след като този срок е изтекъл.Попитах служителите в сервиза,а те ми казват,че нищо не се прави и че скоро фотоапарата ми ще е готов (това го казват от един месец).Какво мога да направя?
KAKVO DA NEPRAVITE LI ? AMI VECHER KATO SE STAMNI VZIMATE EDIN PO GOLIAM KAMAK I GO ZAPRASHTATE SAS VSICHKA SILA KAM PROZORECA NA SERVIZA !!! SHTE SE RAZTOVARITE PSIHICHESKI I NAY VAGNOTO SHTE BADETE ODVOLETVOREN/NA/ MORALNO. O.K.
Гост
 

Мнениеот pav_in » 05 Ное 2005, 15:06

Няма ли друг законен начин по който мога да ги притисна?Варианта с камъка съм го обмислял няколко пъти,но смятам да прибегна до него след още месец изчакване.
pav_in
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 03 Ное 2005, 22:21

Мнениеот Бл » 05 Ное 2005, 17:37

пишете до комисията за защита на потребителя, като приложите официално заверено копие на документите относно случая.
Вариантът с камъка няма да ви помогне. Рискувате да Ви уличат за престъпление по чл. 216 ал.1 от НК!!
Бл
 

Мнениеот pav_in » 07 Ное 2005, 00:11

Как е мейла на комисията за защита на потребителя?Документът който имам е една бележка в която пише,че стоката е дадена за поправка на 12.09.2005г. има печат на сервиза на нея.
pav_in
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 03 Ное 2005, 22:21


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 35 госта


cron