Страница 1 от 1

жалба мтел

МнениеПубликувано на: 19 Ное 2013, 14:50
от pharmasist
Мтел ми надписват сметката от около 2 години насам. До сега беше с 2-3 лева и не ми се разправяше , но вече е с по 7-8. Към тази карта имам безплатни минути , които към края на месеца ми остават 6-7 неизговорени и накрая излиза , че трябва да плащам месечната такса + надписването на сметката им. От този телефон влизам отвреме на време в безплатното приложение на facebook , но то е безплатно. Има ли смисъл да пускам жалба за последните 2 години и до кого да бъде тази жалба мтел или кзп

Re: жалба мтел

МнениеПубликувано на: 19 Ное 2013, 15:48
от neutralen
Не се занимавай с жалби. Смени оператора

Re: жалба мтел

МнениеПубликувано на: 19 Ное 2013, 23:24
от ivgkoleva
Здравейте! Виждам, че коментарите са писани от преди години, но аз и семейството ми сме доказателство, че и към ден днешен кошмара не е приключил. Предстой ми да подам жалба, до всички възможни комисии и прочие срещу Мтел. Всъщност Ви пиша с молба някой, ако може да ми даде съвет. Всеки един от читателите знае, че търсенето на права ни, в която и да е институция в милата ни родина е ходене по мъките. Историята тръгва от далеч... "Приключих" отношенията си с Мтел преди 2-3 години, малко ми е трудно да подредя хронологически историята си с тях, понеже тя датира от 2001 година. С изненада научих, преди 2-3 месеца, при посещение от моя страна в техен офис, че им дължа четири цифрена сума за три мой телефонни номера - основният, който съм ползвала, този който съм обявила за откраднат преди 5 години и за друг неизвестен за мен :) Помолих да ми представят договорите за всички услуги, който съм ползвала и фактурите за сумите който им дължа. Явно служителите им не са много наясно с това какви права имат и каква информация могат да предоставят на абонатите си и ме размотаваха 2 месеца, докато накрая ми казаха да подам жалба - удобно за тях. Интересното е за мен, е че имат различни канали за намиране данни на длъжниците им, но до сега те самите не са се свързали с мен - имат адрес, личният ми e-mail, при посещението си при тях поисках да им оставя и телефонен номер, но служителката не пожела да го запише. Дори и фирма за събиране на вземане не проявява интерес към мен - малко съм разочарована от пренебрежението им :))) А в същото време от преди седмица тормозят майка ми, която също не е техен абонат от 2 години, за скромната сума от 150 лева, за която също отказаха да и представят фактура. Абсурдно е, при искане от наша страна да се предоставят доказателства за дължимите суми, служителят да взима брошура с поредната промоция и да запише безразборни цифри - Аз също съм грамотна, мога да си ги измисля, запиша и сама! Това, което мисля да направя е да подам жалбата си до съответните комисии и ако нямам резултат в най-кратък срок,обмислям да подам същата в съда. Проблема ми е там, че нямам нищо документирано, като доказателства. Нямам изпратени смс-и, водена кореспонденция, всичко е било устно, договорите, който са ми давали с годините са незнайно къде... Молбата ми е ако някой от Вас знае, е чувал или има мнение за по-горе посоченото да ми пише. Благодаря предварително на всички заинтересували се :)))