Банален казус с мобилен оператор

Здравейте,
от две години съм абонат на Виваком. Никога не съм имал проблеми, ползвам почти всичките им услуги и плащам навреме. Наскоро ми изтече срока на договора. Веднага се започна с обажданията по телефона за сключване на договор от разстояние. Приех абонаментен план и на 02.04.2013 ми пристигнаха договорите с куриер. Имаше три договора с три моб. телефона подарък. Подписах договорите, но куриера на се усети и взе неподписан договор пък ми остави телефона. Реших, че няма да е проблем и реших след няколко дни ако се усетят да го подпиша отново. Един ден след това получих 2ри договор за сим карта за която вече бях подписал договор с различен абонаментен план.
Взех, че го подписах и куриера остави още един мобилен телефон като подарък. И се започна...
Обадих се на оператор да видя какво става. Обясниха ми, че е станала грешка и трябва да върна един от телефоните, за моя сметка. Отказах, понеже грешката не е моя. След това ми казаха, че ще влезе в сила тарифния план от втория договор (този на 03.04).
Днес реших да се възползвам от правото си да се откажа от всички договори в 7 дневен срок (днес беше 6тия ден от подписването) обаче от Виваком ми обясниха, че щели те да определят дали мога да се откажа от договора.
Въпросите са ми?
Как трябва да процедирам от тук на татък, за да мога да се откажа от договора? Звънял съм над 10 пъти с мобла за отказване на 6тия ден от договора.
Имат ли право да ми откажат?
Какво правя с мобилния телефон, за който не съм подписал договор, но куриера остави по погрешка в нас?
Какво правя с 2рия догвор от 03.04? Задължен ли съм да връщам и този мобилен телефон, при положение, че имам подписан договор за него?
Моля за помощ и съвет какво да правя. Ако ми анулират договорите веднага ще върна и 4те мобилни апарата за моя сметка, но ако откажат какво да правя?
от две години съм абонат на Виваком. Никога не съм имал проблеми, ползвам почти всичките им услуги и плащам навреме. Наскоро ми изтече срока на договора. Веднага се започна с обажданията по телефона за сключване на договор от разстояние. Приех абонаментен план и на 02.04.2013 ми пристигнаха договорите с куриер. Имаше три договора с три моб. телефона подарък. Подписах договорите, но куриера на се усети и взе неподписан договор пък ми остави телефона. Реших, че няма да е проблем и реших след няколко дни ако се усетят да го подпиша отново. Един ден след това получих 2ри договор за сим карта за която вече бях подписал договор с различен абонаментен план.

Обадих се на оператор да видя какво става. Обясниха ми, че е станала грешка и трябва да върна един от телефоните, за моя сметка. Отказах, понеже грешката не е моя. След това ми казаха, че ще влезе в сила тарифния план от втория договор (този на 03.04).
Днес реших да се възползвам от правото си да се откажа от всички договори в 7 дневен срок (днес беше 6тия ден от подписването) обаче от Виваком ми обясниха, че щели те да определят дали мога да се откажа от договора.

Въпросите са ми?
Как трябва да процедирам от тук на татък, за да мога да се откажа от договора? Звънял съм над 10 пъти с мобла за отказване на 6тия ден от договора.
Имат ли право да ми откажат?
Какво правя с мобилния телефон, за който не съм подписал договор, но куриера остави по погрешка в нас?
Какво правя с 2рия догвор от 03.04? Задължен ли съм да връщам и този мобилен телефон, при положение, че имам подписан договор за него?
Моля за помощ и съвет какво да правя. Ако ми анулират договорите веднага ще върна и 4те мобилни апарата за моя сметка, но ако откажат какво да правя?