Фалшифициране на документ от служител на ВИВАКОМ

Здравейте!
Това е писмо, което смятам да изпратя до ВИВАКОМ. В него съм описала проблема си. Интересува ме дали юридическото лице ВИВАКОМ носи отговорност за неправомерното деяние на служителя си. Ако се стигне до съд, срещу кого трябва да е исковата ми молба - срещу ВИВАКОМ, срещу съответния служител /с чиито данни не разполагам/ или и срещу ВИВАКОМ като юридическо лице и срещу служителя /те ще си го намерят кой е/?
Надявам се да ми отговорите скоро и предварително благодаря за отговора.
Уважаеми дами и господа,
От доста години съм абонат на компанията, която управлявате. През месец септември 2011 г. подадох заявление да ми бъде инсталирана цифрова телевизия „Виваком ТВ”. Поради технически причини /твърде стар модел телевизионен апарат/ това така и не се случи. На следващия ден Вашите техници не се появиха, въпреки че имахме уговорка. След като изчаках достатъчно дълго някой от Вашите служители да дойде и да си довърши работата или поне да си прибере антената и апаратурата, аз реших да се откажа от заявлението си за тази услуга, която така и не ми беше предоставена, за което бяхте уведомени чрез подадена от мен жалба.
В отговор на моята жалба Вие ми изпратихте отговор, в който признавате невъзможността да ми бъде предоставена съответната услуга и същевременно твърдите, че услугата ми е била предоставена – монтирана и демонстрирана, което не отговаря на истината поради причините, подробно описани в подадената от мен жалба. Освен това твърдите, че разполагате с подписан от мен констативен протокол за предоставянето на услугата. Тъй като съм сигурна, че не съм подписвала констативния протокол /в моя екземпляр няма мой подпис/, помолих да ми бъде изпратено и копие от Вашия екземпляр. Получих го.
С това писмо Ви уведомявам, че във Вашия екземпляр на констативния протокол, който аз не съм подписвала, подписът и името ми са фалшифицирани, което представлява престъпление по чл. 310 и чл. 311 от НК. Нито почеркът, нито подписът са мои и това е видно дори с просто око. Имам основателно съмнение, че някой от Вашите служители е злоупотребил както с моето, така и с Вашето доверие.
Поради това Ви приканвам незабавно да престанете да ме водите като абонат за услуга, която никога не сте ми предоставяли /„Виваком-ТВ”/, както и да ми възстановите абсолютно всички плащания, които съм направила за нея. Плащанията са направени поради това, че непредоставената ми услуга идва на обща сметка с няколко мобилни номера, които ползвам, а не защото съм ползвала тази услуга. Ако в срок до 31-ви март 2013 г. доброволно ми възстановите неправомерно начислените суми, няма да искам възстановяване на лихви по тази главница. В противен случай ще бъда принудена да потърся правата си по съдебен път.
Това е писмо, което смятам да изпратя до ВИВАКОМ. В него съм описала проблема си. Интересува ме дали юридическото лице ВИВАКОМ носи отговорност за неправомерното деяние на служителя си. Ако се стигне до съд, срещу кого трябва да е исковата ми молба - срещу ВИВАКОМ, срещу съответния служител /с чиито данни не разполагам/ или и срещу ВИВАКОМ като юридическо лице и срещу служителя /те ще си го намерят кой е/?
Надявам се да ми отговорите скоро и предварително благодаря за отговора.
Уважаеми дами и господа,
От доста години съм абонат на компанията, която управлявате. През месец септември 2011 г. подадох заявление да ми бъде инсталирана цифрова телевизия „Виваком ТВ”. Поради технически причини /твърде стар модел телевизионен апарат/ това така и не се случи. На следващия ден Вашите техници не се появиха, въпреки че имахме уговорка. След като изчаках достатъчно дълго някой от Вашите служители да дойде и да си довърши работата или поне да си прибере антената и апаратурата, аз реших да се откажа от заявлението си за тази услуга, която така и не ми беше предоставена, за което бяхте уведомени чрез подадена от мен жалба.
В отговор на моята жалба Вие ми изпратихте отговор, в който признавате невъзможността да ми бъде предоставена съответната услуга и същевременно твърдите, че услугата ми е била предоставена – монтирана и демонстрирана, което не отговаря на истината поради причините, подробно описани в подадената от мен жалба. Освен това твърдите, че разполагате с подписан от мен констативен протокол за предоставянето на услугата. Тъй като съм сигурна, че не съм подписвала констативния протокол /в моя екземпляр няма мой подпис/, помолих да ми бъде изпратено и копие от Вашия екземпляр. Получих го.
С това писмо Ви уведомявам, че във Вашия екземпляр на констативния протокол, който аз не съм подписвала, подписът и името ми са фалшифицирани, което представлява престъпление по чл. 310 и чл. 311 от НК. Нито почеркът, нито подписът са мои и това е видно дори с просто око. Имам основателно съмнение, че някой от Вашите служители е злоупотребил както с моето, така и с Вашето доверие.
Поради това Ви приканвам незабавно да престанете да ме водите като абонат за услуга, която никога не сте ми предоставяли /„Виваком-ТВ”/, както и да ми възстановите абсолютно всички плащания, които съм направила за нея. Плащанията са направени поради това, че непредоставената ми услуга идва на обща сметка с няколко мобилни номера, които ползвам, а не защото съм ползвала тази услуга. Ако в срок до 31-ви март 2013 г. доброволно ми възстановите неправомерно начислените суми, няма да искам възстановяване на лихви по тази главница. В противен случай ще бъда принудена да потърся правата си по съдебен път.