Страница 1 от 1

Искам да съдя интернет доставчик - Blizoo.bg

МнениеПубликувано на: 10 Дек 2012, 20:05
от kiril_ivanov
Здравейте,

Имам следния проблем с този интернет доставчик Blizoo - blizoo.bg:

Бях сключил едногодишен договор за интернет услуга някъде през лятото, миналата година. Месец Април, тази година, всички кабели на blizoo, в града в който се намирам бяха изрязани. Някакво нареждане, мисля, да няма висящи кабели от стълбовете.
Обаждах се няколко пъти до централния офис на blizoo в следващите няколко седмици. Оттам никой не можа да ми отговори кога ще бъде възстановен интернета и дали въобще ще бъде възстановен. Накрая ми омръзна да чакам и се прехвърлих на друг интернет доставчик. Blizoo така и не възстанови интернет услугата в града.
Оттогава досега, от офиса им ми се обаждаха няколко пъти да ме информират че имам неплатени сметки. Това бяха сметки за месеците в които интернет услугата вече беше прекъсната. Аз отговарях че няма да плащам за несъществуваща услуга и че интернет услугата беше прекъсната по тяхна вина не по моя. Между другото, докато имах интернет си плащах редовно месечните такси.
Последното обаждане беше преди няколко дена при което ми съобщиха че дължа близо 300 лв. Затова реших да ги съдя.

Въпроса ми е мога ли да ги осъдя за това че ми прекъснаха интернет услугата преди да ми е изтекъл едногодишния договор? Това би трябвало да е нарушение на договора от тяхна страна.

Към какъв адвокат да се обърна? Към някой който се занимава с подобни правни проблеми или всеки адвокат ще свърши работа? И всъщност трябва ли ми адвокат?

Благодаря!

Re: Искам да съдя интернет доставчик - Blizoo.bg

МнениеПубликувано на: 11 Дек 2012, 15:41
от alexdb
kiril_ivanov написа:Здравейте,

Имам следния проблем с този интернет доставчик Blizoo - blizoo.bg:

Бях сключил едногодишен договор за интернет услуга някъде през лятото, миналата година. Месец Април, тази година, всички кабели на blizoo, в града в който се намирам бяха изрязани. Някакво нареждане, мисля, да няма висящи кабели от стълбовете.
Обаждах се няколко пъти до централния офис на blizoo в следващите няколко седмици. Оттам никой не можа да ми отговори кога ще бъде възстановен интернета и дали въобще ще бъде възстановен. Накрая ми омръзна да чакам и се прехвърлих на друг интернет доставчик. Blizoo така и не възстанови интернет услугата в града.
Оттогава досега, от офиса им ми се обаждаха няколко пъти да ме информират че имам неплатени сметки. Това бяха сметки за месеците в които интернет услугата вече беше прекъсната. Аз отговарях че няма да плащам за несъществуваща услуга и че интернет услугата беше прекъсната по тяхна вина не по моя. Между другото, докато имах интернет си плащах редовно месечните такси.
Последното обаждане беше преди няколко дена при което ми съобщиха че дължа близо 300 лв. Затова реших да ги съдя.

Въпроса ми е мога ли да ги осъдя за това че ми прекъснаха интернет услугата преди да ми е изтекъл едногодишния договор? Това би трябвало да е нарушение на договора от тяхна страна.

Към какъв адвокат да се обърна? Към някой който се занимава с подобни правни проблеми или всеки адвокат ще свърши работа? И всъщност трябва ли ми адвокат?

Благодаря!



Ами не е било зле когато сте решили да се откажете от оператора да го заявите писмено, но както и да е.
След като не са ви предоставяли услуга плащане не им се дължи. Мисля, че това е упоменато и в общите им условия.
А честно казано не знам и не разбирам за какво ви е да ги съдите вие? Пуснете им едно писъмце или уведомление с изложеното от вас (важното е да имате вх. номер или обратна разписка) и ги оставете те да се оправят и ако решат те да си водят дела. Ще си спестите разходите за такси по едно дело.

Re: Искам да съдя интернет доставчик - Blizoo.bg

МнениеПубликувано на: 11 Дек 2012, 21:05
от kiril_ivanov
Може ли да ми дадете малко повече подробности за процедурата на изпращане на такова уведомително писмо. Нямам никакъв опит с подобни неща така че всяка информация ще ми е от полза.

Re: Искам да съдя интернет доставчик - Blizoo.bg

МнениеПубликувано на: 12 Дек 2012, 12:12
от nezirus
Отидете в техен офис и писмено заявете възражението си. От там ще ви издадът нужния входящ номер или някакъв друг официален документ с който да удостоверите жалбата си.