Моля посъветвайте ме !
Публикувано на: 26 Авг 2006, 13:53
Здравейте,
Имам следният проблем:
На 14.07.2006г. оставих за
сервизно обслужване личния ми Цифров фотоапарат. Днес сме 26.08.2006 и този апарат е още в съответният сервиз. Често им се обаждам по телефона, и постоянно си измислят някакви причини от сорта на: че са поръчали някакви части от чужбина и незнаят кога ще пристигнат.... Тъй като почва да ми писва този цирк, искренно Ви моля ако има начин да ми помогнете или посъветвате какво да направя. В гаранционната карта е написано: "максимален срок на гаранционно облсужване: 45 дни". Днес сме на 43-тия ден, и със сигорност ще просрочат тази дата. Аз естествено им се обадих да им припомня това, и те ми казаха че става дума за 45 работни дни, а не календарни. Но съм почти сигорна че това не е така. За да става дума за работни дни, то мисля трябва да е изрично написано "работни", а тази думичка липсва в гаранцията ! Имам и разписка с мой и техен подпис и дата на която пише кога е влезнал в сервиза. Въпроса ми е може ли да се направи нещо по съдебен път, дали тези документи "гаранционна карта" и "разписка" са достатъчни.
Предварително Ви благодаря.
Имам следният проблем:
На 14.07.2006г. оставих за
сервизно обслужване личния ми Цифров фотоапарат. Днес сме 26.08.2006 и този апарат е още в съответният сервиз. Често им се обаждам по телефона, и постоянно си измислят някакви причини от сорта на: че са поръчали някакви части от чужбина и незнаят кога ще пристигнат.... Тъй като почва да ми писва този цирк, искренно Ви моля ако има начин да ми помогнете или посъветвате какво да направя. В гаранционната карта е написано: "максимален срок на гаранционно облсужване: 45 дни". Днес сме на 43-тия ден, и със сигорност ще просрочат тази дата. Аз естествено им се обадих да им припомня това, и те ми казаха че става дума за 45 работни дни, а не календарни. Но съм почти сигорна че това не е така. За да става дума за работни дни, то мисля трябва да е изрично написано "работни", а тази думичка липсва в гаранцията ! Имам и разписка с мой и техен подпис и дата на която пише кога е влезнал в сервиза. Въпроса ми е може ли да се направи нещо по съдебен път, дали тези документи "гаранционна карта" и "разписка" са достатъчни.
Предварително Ви благодаря.