Страница 1 от 1

адрес за кореспонденция

МнениеПубликувано на: 09 Май 2006, 10:21
от harmaiani
Колеги, не знам дали сте наясно, но от 01.01.2006г. вече данъчният адрес/адресът за кореспонденция с органите по приходите/ може да се различава от адреса на управление. Интересува ме да ли този адрес, след декларирането му служба по вписванията, налага издаването на нова карта по БУЛСТАТ и фигурира ли в удостоверението за актуално състояние?

МнениеПубликувано на: 12 Май 2006, 18:12
от rts
Ако не се променя адреса на управление, а само адреса за съобщения и контакти - НЕ СЕ НАЛАГА ИЗДАВАНЕ НА НОВА КАРТА от регистър БУЛСТАТ. Самите служители не пропускат да поскат таксата за издаване на нова карта, ако това е необходимо, както и да издадат ново временно усостоверение.