EС при офис сгради?!
![Мнение Мнение](./styles/IDLaunch_Blue/imageset/icon_post_target.gif)
Имам два конкретни въпроса:
1. С какъв документ могат да бъдат отчетени разходите, които всеки от собствениците прави за подръжка на идеалните части?!
2. С кой трябва да бъде сключен трудовият договор за портиер, чистач и друг необходим за поддръжката на офис сградата персонал?!
Ще бъда благодарна на всяко мнение по темата. Вероятно много от собствениците на обекти в такива сгради са се сблъскали вече с такива и други подобни въпроси. Моля, споделете опита си с нас!![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
1. С какъв документ могат да бъдат отчетени разходите, които всеки от собствениците прави за подръжка на идеалните части?!
2. С кой трябва да бъде сключен трудовият договор за портиер, чистач и друг необходим за поддръжката на офис сградата персонал?!
Ще бъда благодарна на всяко мнение по темата. Вероятно много от собствениците на обекти в такива сгради са се сблъскали вече с такива и други подобни въпроси. Моля, споделете опита си с нас!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)