Аз съм студентка по право в ПУ и вече 2г. не мога да си взема последния изпит по гражданскоправни науки и то не защото не съм учила, а заради егоистичните желания на някой днешни професори, доценти и политици в момента, които искат по този начин да ограничават излизането на юристи, които да са конкуренция на тях и на техните отдавна уредени деца или които в бъдеще ще бъдат уредени.
Стига сте сравнявали вече университетите и това как е в чужбина.
Против съм усложняването на изпитите, защото не мисля, че те ще повдигнат нивото, просто ще изнервят всички. Това не е правилния начин за ограничаване на юристите и повишаване на тяхното ниво. Начинът е с ограничаване приема им в университетите. Тогава човек ако не е приет ще направи друг избор в живота си или ще опитва до момента, в който бъде приет. Но не и 5-6г. университета и разни много от тях измислени преподаватели да си гушкат паричките на студентите от семестриални такси, накрая от скъсани от държавни изпити за възстановяване на студентските права. Разбира се не могат да скъсат всички, защото ще е много съмнително, но всъщност и това не им пука, особено на г-н Илиян Шотлеков, който е решил да избива своите комплекси на слабите и беззащитни студенти, единствено зависещи от неговото бляговоление, молещи, падащи на колене. Не е важно дори колко си чел. Накрая се получава психоза и на мен и моите колеги вече наистина не ни се поглежда материала и ни става лошо като чуем думата ПРАВО. Ама нали целта е университета години наред да взема пари от колкото се може повече студенти, и новата тактика е точно накрая студента хем да дава пари за нови явявания на държавни изпити, хем да не стане или никога юрист или да го забави с много години. Всичко е измислено. И докато всички в икономиките и другите специалности, дори и медицината казват, че точно накрая никой не се заяжда с тях, при правото е обратното, просто от там падат повече парички и интересите после са по- големи да няма юристи.